sâmbătă, 5 decembrie 2009

Change



Toti 3:
Mi-am zis nu, nu mai visa
Asta-i Romania si tu nu o poti schimba
Trezeste-te din vis
Aici nu-i paradis.

Mi-am zis nu, nu mai visa
A, a, asta-i tara ta
Asta-i tara ta (a a a)!

1. Fetele:
Eram pe zebra, puteam sa jur ca-i verde
Doamna din Jeep s-a facut ca nu ma vede
Ea n-a frinat, sa nu-si uzeze cauciucu'
Si-am decolat ca un balon sutat de Mutu

S-a minunat multimea de-asa aterizare
Si-atunci a zis un nene: "chemati, ba, o salvare!"
Eu m-am gindit ca nu-i momentul meu sa mor
Si am intrat direct in lumea viselor

Toti oamenii din jur au sarit sa ma ajute
Si doua ambulante au venit in trei minute
Femeia din masina plingea cu jale
Si ma ruga s-o iert, ca ma umple de parale

Cind am ajuns la spital in graba cea mai mare
Am inceput sa ma scormonesc prin buzunare
Doctorii oripilati ziceau stati, stati, nu tre' sa dati!

Toti 3:
Mi-am zis nu, nu mai visa
Asta-i Romania si tu nu o poti schimba
Trezeste-te din vis
Aici nu-i paradis.

Mi-am zis nu, nu mai visa
A, a, asta-i tara ta
Asta-i tara ta (a a a)!

2. Fetele:
Mi-a zis dom' doctor sa nu umblu-n buzunar
Ca are cinci mii de euroi salar
Ca-n Romania toata lumea e cinstita
Nimeni nu se gindeste niciodata sa ia mita

Politie nu exista fiindca nimeni nu fura
Romanii nu se dusmanesc si nu se-njura
N-avem gripa porcina si nici epidemii
In farmacii se vind numai jucarii

Toti pensionarii nostri sunt milionari
Iar media de viata-i de o suta paispe ani
Si toti batrinii sunt ingrijiti frumos
Si-au angajat italience sa ii stearga-n dos

Romania are cea mai puternica armata
Supradotata si superrespectata
Daca miine dimineata ar fi razboi
In doua ceasuri am ramine numai noi.

Toti 3:
Mi-am zis nu, nu mai visa
Asta-i Romania si tu nu o poti schimba
Trezeste-te din vis
Aici nu-i paradis.

Mi-am zis nu, nu mai visa
A, a, asta-i tara ta
Asta-i tara ta (a a a)!

Bendeac:
Daca esti german
Olandez sau filipinez
Hai sa faci un ban
Pe santierul meu sa te angajez

Daca esti german
Olandez sau filipinez
Hai sa faci un ban
Pe santierul meu sa te angajez

3. Bendeac:
Ce-a fost in capul meu, mi-am dat seama ca visez
Cind m-a muscat de fund un ciine maidanez
Eram zvirlit gramada, tot vinat si botit
Cocoana cu gipanul nici macar nu a oprit.

Nu mai aveam nici geaca, nici tenisi in picoare
Stateam de-un ceas in strada, nici urma de salvare.
Aici nu mai e visare, e Romania, frate
Cu totii iti uram bun venit la realitate.
...bai patriotule!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu