vineri, 12 martie 2010

Adrian Miutescu - scrisoare deschisa

Domnule Miutescu, atunci cand eu am avut "curajul" de a spune lucrurilor pe nume, ati facut tot posibilul sa ma excludeti din partid. Nu v-a convenit ca v-am criticat, pe dumneavoastra sau pe altii. Dar se pare ca roata se invarte si acum a venit randul dumneavoastra, domnule Miutescu, sa va "spalati rufele in public". Stati linistit, nu ma astept sa va autoexcludeti din PNL pentru aceleasi motive pentu care ati incercat sa ma excludeti pe mine. Din contra... Ca sa va arat ca, uneori, curajul nu se masoara doar in vorbe, astazi va public scrisoarea dumneavoastra deschisa. Pe propria-mi raspundere.


,,Dragi colegi liberali,

Ma adresez dumneavoastra intr-un moment foarte important pentru prezentul si viitorul PNL Arges. Ma cunoasteti, sunt liberal din februarie 1990 si am condus aceasta organizatie in calitate de presedinte in perioada 2002-2009. Am preluat conducerea organizatiei judetene la un scor de 4% pentru PNL si, dupa multa munca am reusit impreuna, sa o aducem in anul 2008 la un procent de aproape 18%, chiar reusind la alegerile parlamentare din 2008 un procent de 27% in Colegiul Curtea de Arges, unde am candidat.

Am ocupat in aceasta perioada functii importante: consilier judetean, deputat de Arges, vicepresedinte la nivel national al PNL, in perioada Tariceanu. Toate acestea vi le datorez dumneavoastra, tuturor liberalilor din Arges, motiv pentru care tin sa va multumesc foarte mult.

De peste un an de zile, atat eu cat si organizatia PNL Arges, am fost supusi unor atacuri fara precedent care au dus la scandal, destabilizare organizatorica, atacuri de presa, contestarea alegerilor interne din 2009 si anularea lor, iar de aproape sase luni, PNL Arges se gaseste intr-o situatie de provizorat.

Vreau sa va asigur ca nu eu am provocat aceasta situatie, incercand in aceasta perioada sa lupt pentru identitatea PNL, unitatea lui si pentru pastrarea valorilor care ne leaga. Pe cei care au provocat si au intretinut aceasta situatie ii cunoasteti!? Ei au facut si fac jocurile, constient sau nu, altor partide, reusind astfel, ca de peste un an de zile, atat PD-L cat si PSD, sa zburde in Arges in voie, fara sa fie deranjate de PNL. Ei vin sambata, 13 martie, la Conferinta Teritoriala sa va ceara votul, promitand ca vor face ceea ce nu au facut cand aveau putere si functii.

Ei va inchideau usa cand ii cautati la birou, nu va raspundeau la telefon, nu si-au ajutat colegii cu aproape nimic, reusind sa se gandeasca numai la ei si, uitand ca au fost pusi acolo de partid.
Pe multi dintre ei i-am sprijinit si am gresit, motiv pentru care vreau sa imi cer scuze public acum in fata Dumneavoastra.
Va asigur ca am invatat din aceasta experienta trista! Azi, ei nu mai sunt langa mine! M-am eliberat de ei, si va recomand sa faceti si dumneavoastra acelasi lucru si la Conferinta de sambata: sa nu ii votati.

Avem in PNL Arges oameni competenti si seriosi, cu coloana vertebrala, care nu se lasa dusi de bataia vantului. Pentru ca tin la PNL Arges, pentru ca vreau binele acestei organizatii si pentru a stopa acest scandal, am hotarat sa nu mai candidez la functia de presedinte.

Ii recomand domnului Popa Ion, daca doreste acelasi lucru, sa faca si el acest gest si sa nu mai candideze. Liberali ca Anca Barbu, Dumitru Cosmescu, Virgil Baciu si multi altii sunt candidati seriosi care merita votul dumneavoastra.

Acum aveti pe cine vota! Alegeti o noua echipa!

Voi ramane insa, cu voia dumneavoastra in echipa PNL Arges, candidand pentru Biroul Teritorial, fiindca vreau sa duc mai departe proiectele mele pentru cetatenii judetului Arges.”


Daca doriti sa aflati cine sunt, in mare, candidatii la diverse functii in PNL Arges, click aici.

Un comentariu: