miercuri, 29 iulie 2009

Top 10 perle marca Gigi Becali

  • 1. "Da' cine e domn'e Nichita Stanescu asta? A adus mai multi bani decat mine in Romania?"
  • 2. "Singura mea placere mai e la Steaua si la oi."
  • 3. "Pe hot, ca sa il prinzi, trebuie ca sa il sechestrezi. Si ca sa iei bunul, trebuie sa il sechestrezi, sa stai cu el. Hotul aruncase cheia. Extraordinar a fost la inchisoare. Am urlat cand am ajuns in inchisoare. Am dat jos toate pozele cu femei goale, pentru ca nu era bordel".
  • 4. "Acum simt ca imi place, e un lucru extraordinar, eu un lucru pe care cred ca vreau sa-l fac si daca ma obisnuiesc, pentru mine obisnuita e a doua natura". (despre mandatul sau la Parlamentul European – n. red.)
  • 5. "Spre deosebire de Vadim, eu n-am niciun fel de de-alea psihice in cap".
  • 6. "Eu voi face politica la nivel de mapamond de Europa".
  • 7. "Daca nu ai bani mirosi a prost".
  • 8. "Prieteniile sunt relatiile interumane cu oameni care au un interes si pe urma ai o chimie".
  • 9. "Sunt gandurile mele care au zeci de ganduri: si da si nu si asta si astalalt, care se-nvart cu zecile gandurile astea in capul meu, dar nu e niciunul stabil".
  • 10. "Este vointa lui Dumnezeu ca eu sa pasc acest popor".

BONUS
  • 11. "Doctorul mi-a spus ca am creier de copil".
  • 12. "Toti cei care scriu rau despre mine sunt homosexuali".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu