marți, 4 august 2009

Mihai Voicu imi ia apararea!

Pe blogul sau personal, Mihai Voicu scrie, ca raspuns la un comentariu dat de mine la o postare a dansului, ca i se pare de neacceptat excluderea mea din PNL.

"Mihai Petre spune:

“Daca cineva isi imagineaza ca toata lumea are o parere buna despre el si ca nimeni, niciodata, in nicio conjunctura nu il caracterizeaza ca fiind prost, cretin sau in alte feluri, inseamna ca este vorba de Caligula sau de Ceausescu.”
Domnule Voicu, dati-mi voie sa mai adaug 2 nume langa cele deja amintite de dumneavoastra. Postelnicescu (PNL Pitesti) si Miutescu (PNL Arges). Nu a trecut nici o saptamana de cand am fost exclus din PNL pentru ca am avut “neobrazarea” sa ii critic pe blogul meu personal pentru rezultatele proaste inregistrate la alegerile europarlamentare. Acum astept decizia COA sau ne vedem peste un an, tot in PNL…"


"mihaivoicu spune:

Mi se pare de neacceptat! Credeam ca doar in PD sunt exclusi membri pentru delictul de opinie."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu