sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Ziua H - ziua votului

22 noiembrie 2009 - ziua care va hotari prsedintele Romaniei pentru urmatorii 5 ani. Din pacate, ziua nu a inceput tocmai asa cum trebuie. In Babana PDL-ul, dis-de-dimineata, posta un banner in comuna. Ieri, in aceeasi comuna, in zi neelectorala, nea Bebe - patronul hotelului si restaurantului Metropol si presedintele PSD Babana - impartea pixuri, brichete si brelocuri electorale. Brelocuri ce reprezentau o mica icoana. Si eu care stiam ca politica e o... curva... Ei, pe acelasi drum, niste utilaje batatoreau drumul, pentru ca votantii sa aiba drum neted spre sectia de votare. Doar ca respectivele utilaje aveau niste mega-afise cu Geoana... Voi reveni cu pozele cat de curand.

PS: Eu am votat deja cu Crin Antonescu. La ora 7. Si am refuzat sa votez pentru referendum.

Pana una alta, va las sa va delectati cu acelasi Geoana:


UPDATE: Bannerul pus la Babana de PDL tocmai a fost dat jos. Uite ca se poate...

Crin Antonescu: "Am votat pentru un alt fel de a face politica, un alt fel de a trai in societatea romaneasca, o alta Romanie. Am votat pentru schimbarea pe care o astept de 20 de ani"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu