luni, 11 ianuarie 2010

Băi Gheorghe,

Se pare ca Gogu, prefectul de Arges, a reusit sa-l enerveze pe Sutu. Atat de mult incat i-a dedicat o postare la palatul sau. Si, pentru ca mi-a placut, ii dau si eu un copy si paste pe umilul meu blog. Felicitari, Palatul Sutu!

Am trecut pe la tine acum 12 zile. Nu erai , aşa că n-am putut să-ţi spun cît m-a durut sufletul cînd am trecut prin faţa casei tale. M-am gîndit că eşti dus cu sorcova, de sezon sau aiurea, aşa că te-am lăsat în pace. Azi am trecut din nou pe la tine. Nimic. Am zis că mor. Auzi? Eu cred că tu eşti acasă, dar nu vrei să răspunzi… Băi Gheorghe, ce dracu’ se întîmplă la tine-n curte? Tu nu auzi cum urlă lumea-n stradă? E revoluţie, bă! Lumea înjură, scuipă şi huiduie. Şi schimbă roţile. Gheorghe, fă dracului ceva cu uliţa din faţa casei tale, că e groasă rău. Acu’ 12 zile, la dus, am numărat doar 3 maşini trase pe dreapta din cauză de gropi. Dar azi a fost cumplit. BMW-uri, Gheorghe, din alea grele, X3, X5, X6, ba chiar şi tiruri de mare tonaj făcuseră pană pe uliţa ta. Da, mă, acolo, între Zamfireşti şi Rîmnicu Vîlcea. Prăpăd, nu alta! Gropi cît roata maşinii. Ca la bombardament.

Gheorghiţă, tată, Davidescule, nu ştiu cine te-a pus prefect în Argeş, dar dacă Berceanu, ăla de e ministru la transporturi, e responsabil cu treaba asta, transmite-i un mesaj de la mine: STFG! Nu mă întreba ce înseamnă asta, va înţelege el. Şi mai am un mesaj, pentru colega ta Nuţi, aia de vrea să aducă turişti în Lend ăv ciois. Spune-i aşa: nu s-a inventat încă serviciul de teleportare ca să aducă străinii în România.

A, şi mai e ceva. Dacă ajungi cumva pe la Cotroceni, spune-i tupeistului care se laudă că a fost ministru al transporturilor (da, bă, trans-por-tu-ri-lor!!!) în cinci guverne, că a fost un cretin atunci cînd a spus că nu avem nevoie de autostrăzi.

Hai, pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu