joi, 29 aprilie 2010

Who the Beep is Boc?

Intr-o lipsa crasa de idei de subiecte (macar eu nu conduc Guvernul pe vremuri de criza), mi-am provocat colegii la un experiment. Eu urma sa zic un cuvant, ei sa reactioneze spontan si sa zica... ce le da prin minte. Putea sa fie un desen animat, un personaj de film, un savant, o marca de masina, un personaj ilustru... orice.
Cuvantul-cheie a fost... BOC.
Sa vedem ce raspunsuri spontane am primit.

"Alba-ca-Zapada" (Oana)
"Bocanila din Bambi" (Radu)
"Un bocanc pe care il scoti cu undita din apa" (Miruna)
"Un pitic atat de mic/ Facea baie-ntr-un ibric" (Anca)
"Cosasul aka Dl cu coasa" (Alex)
"Matiz (micul gigant)" (Adriana)
"Trompeta" (Recunosc, EU)
"Scaparici din Maria Mirabela" (Catalina)
"Pinguin" (alta Catalina)
"Cioc" (Maria - nu m-am prins daca era vorba despre rima sau despre oul pe care i l-a dat tac-su de cap)

Analiza. Cu alte cuvinte, primul om in stat dupa primul om in stat, adica premierul, cel care trebuie sa ne conduca, era sa zic corabia pe vremuri de furtuna, este asimilat cu personaje de desene animate, de cele mai multe ori simpatice sau de dimensiuni reduse.
Trag concluzia ca ori colegii mei nu sunt cu mintile acasa, ori Boc are o problema de imagine in cel mai bun caz.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu