marți, 8 septembrie 2009

Grand Spoof 2009

In perioada 31 august - 6 septembrie a avut loc a treia editie a Grand Spoof, singurul concurs romanesc de parodiat reclame, fie ele romanesti sau internationale.

Ce este un spoof?
Un spoof este reclama parodica care face referire la o alta reclama, folosindu-se de notorietatea ei pentru a servi unei alte marci, adesea inventate, sau pentru a realiza o simpla parodie, neasociata niciunui alt brand. Cu toate acestea, spoof-ul nu este o reclama comparativa, ilegala in Romania, sau plagiat, ci foloseste elementele dintr-o reclama cunoscuta pentru a le reinterpreta si pentru a crea un nou sens.

Despre ADfel
ADfel este primul festival de publicitate neconventionala din Romania, organizat de IQads si
24-FUN. Ajuns la a patra editie in 2009, evenimentul isi propune ca in fiecare an, timp de o saptamana, sa promoveze gandirea alternativa in publicitate si metodele neconventionale prin care brandurile isi comunica mesajele catre consumatori. Pe langa ideile neconventionale implementate in spatiul terasei, festivalul contine o serie de workshop-uri si conferinte dedicate subiectului, concursuri de creativitate, iar incepand cu acest an va reuni intr-o expozitie speciala cateva dintre cele mai bune executii neconventionale realizate de agentii de publicitate locale.

Sursa: IQads

Cam atat despre concurs. Acum sa vedem castigatorul de anul acesta.


Locul 1: Pornoliga (HappyFish.ro)
Vezi mai multe video din Reclame

Dar cum, bineinteles, nu putea sa lipseasca si partea politica, pe locul 10 am gasit am gasit urmatorul spoof:


Locul 10: Votul e la tine (Victor Kiraly)
Vezi mai multe video din Reclame

Castigatorul primei editii a Grand Spoof, „Budai Beer”, s-a bucurat de un imens succes. Iata-l:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu